20 de moduri de a scapa de stres dupa o zi proasta

Se intampla sa avem si zile mai grele, si e in regula, dar dezavantajul este ca, uneori, chiar ne obosesc psihic! Nu va temeti, caci o zi proasta poate fi rezolvata; din fericire exista lucruri simple pe care le puteti face pentru a va ajuta sa va destresati.

Exista stres bun … si apoi exista stres rau. Știti diferenta? Și cum il gestionati? Este important sa fiti constienti de ceea ce va subliniaza, astfel incat sa puteti construi o relatie cu cei mai mari factori de stres si sa gestionati modul in care reactionati la acestia.

Exista un anumit tip de stres care este sanatos … se declanseaza pentru a va proteja in momente de nevoie si va ofera un sentiment de concentrare atunci cand urmeaza sa dati un test sau sa faceti o prezentare. Va motiveaza cand trebuie sa faceti fata la o provocare. Și in momente de urgenta, stresul va poate salva viata.

Apoi, exista tipul de stres care este daunator. Poate provoca dureri fizice, mentale si emotionale. Acesta poate face ca mintea si corpul dvs. sa reactioneze exagerat la anumite situatii, ducand la probleme digestive, fluctuatii ale greutatii, boli de inima, depresie si o serie de alte probleme pe care nimeni nu le doreste sau le merita.

Este timpul sa gestionati fetele bune si rele ale stresului din viata voastra. Iata cateva modalitati incercate si adevarate de a va gestiona stresul, astfel incat sa puteti ajunge pe calea unei vieti sanatoase si echilibrate.

1. Urmariti filmul preferat.

2. Faceti o plimbare intr-o gradina, parc sau chiar pe o strada!

3. Scrieti sentimentele intr-un jurnal.

4. Practicati yoga pentru eliberarea stresului.

5. Beti o ceasca de ceai verde.

6. Ascultati melodii care va binedispun (intr-adevar!).

7. Bucurati-va de o baie calda, relaxanta.

8. Bucurati-va de unele deserturi; prajituri, gogosi, branzeturi etc.

9. Completati o carte de colorat.

10. Cantati melodia preferata!

11. Deconectati-va si faceti o pauza de la mediile sociale.

12. Jucati-va cu animalul preferat si / sau copilul preferat.

13. Vizionati videoclipuri amuzante

14. Mergeti la sala de sport, faceti miscare!

15. Listati 10 lucruri pentru care sunteti recunoscatoare.

16. Faceti un exercitiu de respiratie pentru a reduce anxietatea.

17. Gatiti (sau comandati!) mancarea preferata, fie ca este vorba de cartofi prajiti, pizza sau paste fainoase.

18. Purtati pijamale in pat si urmariti spectacolul preferat.

19. Aprindeti o lumanare parfumata si si rasfatati-va cu un masaj facial.

20. Planificati-va urmatoarea vacanta de vis, chiar daca este imaginara!

 

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *